Hallo,
Ik heb thuis een 8 mbit adsl verbinding en daar wil ik mijn forum mee hosten. Nu heb ik een server opgezet volgens deze how to.
Maar dit kan alleen met php3 en niet met php bestanden overweg.
Simpelweg renamen (ja ik heb het geprobeert) werkt niet.
Iemand een oplossing
thx
Thuis server met phpbb
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Het is gemakkelijker om een pakket te nemen dat automatisch de juiste versies van alle benodigde serversoftware (PHP, MySQL, phpMyAdmin, Mailserver, FTP server) voor je installeert. Zoek op dit forum eens naar PHPerl, PHPdev, EasyPHP of PHPTriad. Dit topic kan je ook van dienst zijn.
- Sebastiaan2003
- Contacteer:
ik heb gehoord dat dit pakket goed schijnt te zijn: http://www.apachefriends.org/en/xampp.html
This version contains: Apache, MySQL, PHP + PEAR, Perl, mod_php, mod_perl, mod_ssl, OpenSSL, phpMyAdmin, Webalizer, Mercury Mail Transport System for Win32 and NetWare Systems v3.32, JpGraph, FileZilla FTP Server, mcrypt, Turck MMCache, SQLite, and WEB-DAV + mod_auth_mysql.
This version contains: Apache, MySQL, PHP + PEAR, Perl, mod_php, mod_perl, mod_ssl, OpenSSL, phpMyAdmin, Webalizer, Mercury Mail Transport System for Win32 and NetWare Systems v3.32, JpGraph, FileZilla FTP Server, mcrypt, Turck MMCache, SQLite, and WEB-DAV + mod_auth_mysql.