Bee's Bar

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 feb 2006, 19:15

XP-Rene schreef:
XGE_Lithium schreef:
paul schreef:me doel was het voor eind februari te halen. Maar denk niet dat dat nog lukt :P
Als je er nu flink op los spamt moet dat te doen zijn.

// Edit: 50 posts per dag :')
Nee, want posts worden in dit topic niet geteld.
Dan zou ik het eind deze week gehaalt hebben :P

Bee

Bericht door Bee » 21 feb 2006, 19:30

Bee schreef:Geloof in jezelf! Je kan het! Iedereen kan het! Oefening baart kunst! Je kan het! En laat je niet gek maken!!
Volgende keer in "Bee helpt!", ontmoeten we Anna. Een meisje dat helaas haar phpBB niet kon installeren. Hoe zal Bas haar helpen? Zal ze het verdriet van de errors kunnen verdragen? Tot gauw ! bij 'Bee Helpt!'
:lol:

Waarschijnlijk gaat Carlo de postcounts weer eens verfrissen, dan komen er weer grote verschillen.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 feb 2006, 19:33

Is dat in positieve of negatieve zin voor mij? :P

Bee

Bericht door Bee » 21 feb 2006, 19:35

Zoals het er nu naar uitziet in negatieve zin, ongeveer 10 berichten minder, maar dat kan eventueel nog veranderen.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 feb 2006, 19:36

Als die hier links staat, of bij zoekvenster? :P
(Als het als bij zoekvenster is, dan is wa weg :P)

Bee

Bericht door Bee » 21 feb 2006, 19:37

Ik denk bij je huidige postcount, maar het is nog maar te zien wat er gebeurt met het voormalig Spellenforum.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 feb 2006, 19:40

als die weg is, schiet ie omlaag :P
(Oftewel, het aantal bij het zoekvenster)
EDIT: Eigenlijk valt het dan wel mee. Omdat ik hier zoveel gepost heb :P

XGE_Lithium
Contacteer:

Bericht door XGE_Lithium » 21 feb 2006, 19:46

Heeft phpBB.nl eigenlijk ook MODs geinstalleerd in het forum? Dus geen extra pagina's ofzo (Kennisbank etc.) maar gewoon random-mods?

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 feb 2006, 19:56

er zijn een aantal mods ja, maar zoals meestal gezegt, ze willen het forum zo standaard mogelijk houden, dus met zo min mogelijk mods :)

-Sabina

Bericht door -Sabina » 21 feb 2006, 20:03

is tcoh eigenlijk ook genoeg voor dit forum, altans dat vind ik... :lol:

tot vanavond Raimon :P

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 feb 2006, 20:20

lief_maartje schreef:is tcoh eigenlijk ook genoeg voor dit forum, altans dat vind ik... :lol:
dus ik moet stoppen met support geven? Denk niet dat iedereen dat leukt vind :P

Bee

Bericht door Bee » 21 feb 2006, 20:34

paul schreef:
lief_maartje schreef:is tcoh eigenlijk ook genoeg voor dit forum, altans dat vind ik... :lol:
Nee, ze vind dat er genoeg mods zijn :roll:

-Sabina

Bericht door -Sabina » 21 feb 2006, 20:51

ja zo bedoelde ik hem wel, altans bedoelde niet het support want daar ben ik zelf ook heel erg blij mee, zou niet zonder kunnen.... :roll: :oops:

En meer mods, naja mischien zou het wel kunnen...
tis maar wat je zelf leuk vind om ervan te maken.... :wink:

Bee

Bericht door Bee » 21 feb 2006, 21:02

Ik draai de vraag even om, wie zou er geschikt kunnen zijn om moderator te worden, bekeken naar de specifieke eisen die hier zouden zijn?

Let op: de hierna eventueel genoemde mensen hebben precies evenveel kans om moderator te worden als ieder ander, en moderator wordt je alleen wanneer je gevraagd wordt door het team. Het heeft dus geen zin om te bedelen/vragen naar deze functie. Uit de hier en hierna genoemde zaken kunnen geen rechten ontleend worden.

-Sabina

Bericht door -Sabina » 21 feb 2006, 21:40

geloof trouwens dat mijn vorige reactie niks van klopt :oops: :oops: noudat ik de vraag pas snapte en neej ben niet blond :oops:

Ik weet trouwens niet of hij het leuk vind om te doen, maar Raimon heb mij erg goed geholpen...

maargoed dat is mijn mening :lol: :oops:

Stef

Bericht door Stef » 21 feb 2006, 21:44

paul schreef:
Meneer voelt zich weer speciaal? Ik denk dat we er nauwelijks iets van merken behalve in AC als je niet meer post. :wink:

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 feb 2006, 21:52

Stef schreef:
paul schreef:
Meneer voelt zich weer speciaal? Ik denk dat we er nauwelijks iets van merken behalve in AC als je niet meer post. :wink:
Ik voel me niet speciaal nee.
Als ik geen support zou geven, denk ik dat mensen veel minder snel geholpen worden hoor. Ik wil best wel is wat onzinnigs posten, maar ik geef denk ik meer support als dat ik onzin post (totdat dit topic kwam dan :))

Ik geloof trouwens dat we deze discussie al eens vaker hebben gevoert... :roll:
Laatst gewijzigd door Paul op 21 feb 2006, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Coen

Bericht door Coen » 21 feb 2006, 21:53

Bee schreef:Ik draai de vraag even om, wie zou er geschikt kunnen zijn om moderator te worden, bekeken naar de specifieke eisen die hier zouden zijn?
Ik denk dat ieder actief lid, die redelijk tot goede support geeft en ook vrij vaak op het forum te vinden is, eventueel in aanmerking kan komen. Ook vind ik het een vereiste dat een lid uit de crew goed in de groep ligt, niet echt conflicten heeft met leden van het forum. Als laatste puntje vind ik het erg belangrijk dat de crew normaal ABN gebruikt, net als leestekens... Ik ga daar natuurlijk niet over niet over komma-n**ken, maar you got my point, right? ;)

En nee, ik denk niet dat ik in aanmerking zal komen voor het moderatorschap, mijn kennis van phpBB is simpelweg te gering daarvoor... :roll:

---- EDIT ----
paul schreef:Ik voel me niet speciaal nee.
Als ik geen support zou geven, denk ik dat mensen veel minder snel geholpen worden hoor. Ik wil best wel is wat onzinnigs posten, maar ik geef denk ik meer support als dat ik onzin post (totdat dit topic kwam dan :))

Ik geloof trouwens dat we deze discussie al eens vaker hebben gevoert... :roll:
Paul, ik vind dat jij een van de mensen bent die ik voor zou dragen als kandidaat voor het moderatorschap. Waarom? Jij bent elke dag wel zo'n beetje te vinden op het forum, meermaals zelfs, ook is jouw kennis van phpBB behoorlijk groot en je bent een sociaal type.

Wel vind ik af en toe, dat je te moeilijk gaat doen over bepaalde dingen, zoals discussies met mensen gaan voeren die al meerdere keren zijn gevoerd! ;) :twisted: Pak dit nu niet meteen op als een belediging, maar als een puntje om te verbeteren... :roll:
Laatst gewijzigd door Coen op 21 feb 2006, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.

-Sabina

Bericht door -Sabina » 21 feb 2006, 21:56

dat stukje was dus verkeerd begrepen dacht dat jullie wat anders bedoelde... moet me eigenlijk ook niet met dingen bemoeien waar ik niks van weet :oops:

Stef

Bericht door Stef » 21 feb 2006, 21:57

paul schreef:Als ik geen support zou geven, denk ik dat mensen veel minder snel geholpen worden hoor
Wie weet, wie weet. :-)

Gesloten