Help

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Cha

Help

Bericht door Cha » 17 feb 2004, 21:51

Waarschijnlijk is deze vraag al meerdere keren gesteld (ik ben er zeker van), maar ik heb nu weinig tijd om het te zoeken (ik haat zoekfuncties op fora, ik weet niet waarom).

Hoe "upload" ik het? :oops:
Ik begrijp dat je het naar een php ondersteunende site moet uploaden, en dan echt kan werken.
Ik heb al meerdere keren de handleiding doorgelezen, maar vreemd genoeg begrijp ik er weinig van.

Dus, wat heb ik zoal nodig? Kan iemand me het stap voor stap uitleggen?

Alvast bedankt,

Cha

Luuk

Bericht door Luuk » 17 feb 2004, 21:53

Wat je nodig hebt is een FTP programma en een host die php + een database heeft. Voer in je FTP programma de FTP gegevens in van je host, en upload alle bestanden die je hier gedownload hebt.
Afbeelding

Cha

Bericht door Cha » 17 feb 2004, 22:03

Luuk schreef:Wat je nodig hebt is een FTP programma en een host die php + een database heeft. Voer in je FTP programma de FTP gegevens in van je host, en upload alle bestanden die je hier gedownload hebt.
Oke, bedankt.
Ik herinner me een hele lange tijd geleden zo'n FTP programma gehad te hebben, maar nu heb ik er geen meer. Kan je me een link geven naar waar ik het kan downloaden?
En nog een aangeraden gratis webhost?

Skiddie
Contacteer:

Bericht door Skiddie » 17 feb 2004, 23:00

Smart Ftp, Is vind ik vrij ingewikkeld eruitzien, is gratis.
http://www.smartftp.com/

Ws_FTP, is een demo en kost geld om te kopen, zit gelukkig wel een 30 dagen probeertijd op, vind ik persoonlijk veel makkelijker te begrijpen.
http://www.ipswitch.com/Products/WS_FTP/index.html

Gratis hosts zou ik persoonlijk niet aanraden (sorry :roll: )

maar probeer Lycos? daar zie ik veel mensen mee op dit forum dus het zal wel goed zijn.

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 18 feb 2004, 18:46

Alles hoe je moet installeren staat hier.

En ik raad lycos niet aan. Hij ligt er vaak uit en en heel erg langzaam en heeft veel reclame. In de kb staat een artikel met gratis hosts.

Gesloten