waarom hebben ze hier geen quick reply

(hier gaat hij dus zelf offtopic)hiddehit schreef:ik ben zelf prof-spammer
waarom hebben ze hier geen quick reply
ROFL!hiddehit schreef:ontopic!!
ik zou graag van meer mensen willen weten wat ze van mijn forum vinden
lijkt me nu duidelijker?regels in het aankondigingen forum schreef:2. Onderschrift / Handtekening
Onderschriften mogen maximaal bestaan uit 5 regels tekst, 1 regel tekst is de breedte van een scherm op maximaal 800 pixels breed in middel of normale lettergrootte. De volgende combinatie’s zijn toegestaan:
1 plaatje van 60 pixels hoog & 468 pixels breed (normaal banner formaat) en met een maximum van 10kb grote. Hierbij mag 1 regel tekst geplaatst worden met een klein lettertype formaat.
onderschriften met een plaatje van 30 pixels hoog mogen een maximum van 3 regels plaatsen met een klein lettertype formaat.
onderschriften met een plaatje van 15 pixels hoog mogen een maximum van 3 regels plaatsen met een normaal lettertype formaat.
Tekst lettertype formaten moeten tussen de 9 en 12 pixels hoog zijn. Teksten in onderschriften moeten tevens voldoen aan dezelfde regels als de bericht teksten (1.d/e/f).
Links zijn toegestaan mits deze geen commercieel, concurrerend of aanstootgevende sites vertegenwoordigen. Links van dien aard worden verwijderd uit het onderschrift.
Gedaan, maar dat doet niets af aan het feit dat de naam nintende een geregistreerde merknaam is. Jij kunt wel zetten in een disclaimer dat het los staat. Maar iedereen ziet dat dat niet zo is. Kans is overigens niet zo gek groot dat ze van Nintendo je website tegen komen denk ik.hiddehit schreef:kijk eens in mijn footer?donny_nl schreef:Ik denk dat je wel gezeur kan krijgen met de naam. Die lui van nintendo zijn erg fanatiek m.b.t. het niet gebruiken van hun Gedeponeerde merknamen.
hiddehit schreef:het probleem is dat het onbreekt aan de nintendo freaks
dus een oproep: alle nitendo freaks der nederlanden verenigt u op nintendo4u.nl.tt
Ik denk eerlijk gezegd niet dat nintendo daar geld in zal steken. Je hoeft maar even te zoeken bij mensen in je vriendenkring naar sites die gaan over nintendo of andere consoles. Dat zijn er best veel. Laat staan als je op google zoekt naar nintendo sites (met forum) van amateurs.donny_nl schreef:Ik denk dat je wel gezeur kan krijgen met de naam. Die lui van nintendo zijn erg fanatiek m.b.t. het niet gebruiken van hun Gedeponeerde merknamen.
(...)
Gedaan, maar dat doet niets af aan het feit dat de naam nintende een geregistreerde merknaam is. Jij kunt wel zetten in een disclaimer dat het los staat. Maar iedereen ziet dat dat niet zo is. Kans is overigens niet zo gek groot dat ze van Nintendo je website tegen komen denk ik.
Kijk maar eens hoe microsoft dat soor fratsen aanpakt(...)